Bana da öyle demişlerdi kürtaj olmalısın diye farklı bir doktora gittim yine aynı 2 günde bir beta baktık düzenli düşme yaşanıyor olunca kendiliğinden adet göreceksin dedi ve öyle de oldu sizinki de öyle olabilir ama tabiki siz doktorunuza inandıysan ve güveniyorsanız doktorunuza dinleyin