Evet zararlı kimsenin hiçbir zaman icmemesi gereken birsey hatta ama hamileyiz ve dedikleri gibi kizarmis ekmek ustune lor peyniri ve kola benim mide bulantimi baya hafifletiyor 8 haftaligim haftada bir iki kez cay bardagi ile minik yudumlarla iciyorum