gzd76 ölçümünüz gayet güzel bence 🫶🏻 benim 17. Haftada 28 e düştü aylarca yattım progestan ile idare ettim şimdi 32+2 yim hareketlendim kendim yemeğimi vs yapabiliyorum yoruluyorum gün içinde hatta , bugün 25 mm ölçtü iyi dedi, zaten progestan kullanıyorum bi de hafta ilerledikçe kısalması normal diye biliyorum ben