Merhaba, burayı yeni kullanmaya başladım. Dünden beri içime kuşku düştü o yüzden yazıyorum aslında benim gibi olan var mı diye…
Cuma günü polikliniğe gittiğimde gebeliğin 6+3 olduğunu belli belirsiz kalp hareketlenmeleri olduğunu söyledi. Tam anlamıyla kalp atışını duyamadım. Dün akşam kadın acilden bir devlet hastanesine gittim fakat embriyonun kalp atışı kese içinde göremediğini ve haftasını 6+1 olarak geçtiğini söyledi ve hiçbir belirti göstermediği için kürtaj olabileceğimi söyledi. Ben de inanmayıp, başka bir hastanede doktora göründüğüm zaman daha gebeliğin 6. Haftasında olduğum için lekelenmelerin olabileceğini ve aktif kanamanın olmadığını söyledi. Bende 2,5 haftadır geçmeyen kahverengi lekelenmem var. Aynı şekilde midem de ki hassasiyet ve göğüslerdeki hassasiyet (onda da azalma var) dışında hiçbir gebelik belirtim yok. Sizce sessiz düşük dediklerinden olabilir mi? Aranızda yaşayan var mı?