burcuo ama bebek emerken ağzının kenarından süt akinca onu kalkanla toparlayamiyorsunuz. Her zaman da ağız mendili koymayı da akıl edemiyorsunuz. Bazen bebiş öyle bir ağlıyor ki telaseki oluyorsunuz.. ve o süt emzirme sirasinda Olduğu gibi kıyafete akıyor sudyen akıyor :) yoksa bende kalkan kullandım hep, normal akan sütüm kalkana toplandı.