betealt harvefa sağlık ocağında kaydınız varsa sizi ararlar. Beni 21 haftalık olduğumda yani bu hafta aradılar dün oldum aşıyı
burcuo harvefa 18de gitmiştim diye hatırlıyorum ama 20de gidilebiliyor sanırım. Sağlık ocağını arayıp sorun bence.
Elisa0110 harvefa bende 21 hafta da oldum pazartesi günü. Üzerine yatmadığım sürece ağrı felan olmadı
aisenuraksu harvefa şu an Sağlık ocaklarında tdap 3 doz vuruluyormus. İsteğe göre tek doz mu vuruluyor ?ve kaçıncı haftada vurulacaksiniz
nursenasu27 harvefa gebelik izlenime gittiğinde zaten ebe sana söylüyor aşın var diye bana öyle dedi yaptırmadım ben sadece boğmaca için aramadı bilgilendirmedi yani
harvefa nursenasu27 he canım.bogmaca difteri ve tetanoz beraber yapılıyor tek aşı şekilde ben şimdi oldum