Merhabalar 39+0 ım bugün doktorum bebeğin yüz gelişli olduğunu söyledi böyle normal doğum yapamıycağımı söyledi 32. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda ama yüzü doğum kısmına bakıyormuş normalde ensesinin doğum kısmına bakması gerekiyormuş 5-6 gün daha bekleyelim dedi yüzü dönerse diye bunu yaşayan var mı nasıl döndürebilirim