ysmnvrl 21+0 olduk bugün inşallah kızlarım olucak 😍 İkiz annesi tanıdığım yok hiç moral motivasyon açısından çok isterim arkadaş ortamımız olsun çünkü diğer annelere göre işimiz biraz zor 😅🥹
ilknursysll ysmnvrl aynen öyle 😅ben de daha yeni 8+5 hamileyim ikizler çok heyecanlı ve endişeliyim beni neler bekliyor hiç bilmiyorum😂
ysmnvrl Semra_ayzit Yaa ne güzel sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕 isim düşündünüz mü alısverısler ne alemde ☺️
ozlem5506 ilknursysll 28 haftalık benim de iki kızım olucak🌸🎀ama rahim ağzı kısalığı var sizde durumlar nasıl
bus2109 Bugün 16 haftalık olduk ikiz kız bekliyoruz nasipse 🥰 tahminen ilk hareketlerini ne zaman hissetmiştiniz 🤭
Kubra-1997 ilknursysll 6. Haftadayız beni biraz bulantı kusma olarak yoruyolar ama canları sağolsun 🥰😄
3kedili2bebekli Kubra-1997 çift yumurta ikizleri 32. Haftada doğdular ama şükür su an hiç bir problemleri yok sağlıkları yerinde ☺️
Kubra-1997 3kedili2bebekli oyyy maşallah 🥰 zamanında sağlıklı doğmaları banada nasip olsun bana önereceğin eşya araba vs var mı mesela süt ısıtıcı alet süt sağma makinesi emzirme yastağı vs
cenoana 3kedili2bebekli 3kedili2bebekli maşallah, ilk nst ye ne zaman girdiniz? Benim şuan 31 haftalık çift yumurta ikizlerim. Hiç nst ye girmedim haftaya 32 haftalıkken girelim dedi doktor