nisabayraktar0 Benim doğumda fark edildi, 12 cm çapında kist yumurtalıkla birlikte çıkarıldı. Yumurtalığı kaplamıştı. Doktor muhtemelen diğer yumurtalıkla hamile kaldın dedi ve aldı. O güne kadar da gören olmamış ne hikmetse. Ama ağrı yapardı bana da. Üşüttüm de karnım ağrıyor sanırdım, meğer yumurtalık kistiymiş. Ameliyat sonrası patolojiye gitti. Sonuç temiz geldi şükür. Sizi de belki direkt sezaryene alıp hem de kisti temizlerler, iki iş aynı anda olur. Geçmiş olsun