rainbowdash mrym32 aynen öyle canım vardır bunda da bi hayır diyorum artık bizimkilerin de arası 15 ay falan olcak spirale çok güvenmiştim hahaha hala şoku atlatamadım
ikincibahar_08 mrym32 ben kanamam kesilince 3 aylık iğne yaptırdım o bende aşırı kanama yaptı 2 buçuk ay sonra spiral taktı doktorum hemen spiral takmıyorlar
Mapiamapia mrym32 40 çıkmadan onermiyorlar zaten 40 çıkmadan iliskiyide onermitorlar acele etmeyin bence
mrym32 Mapiamapia biliyorum canım ilişkiye girmek için istemiyorum zaten köy gibi bı yerde yaşıyorum annemlerde kalmışken taktırabilir miyim dedim
gecgelenkullanici mrym32 kanama varken daha kolay evet ama adet olduğunda taktırabilirsin ya da 40 bitince adet değilkende takıyorlar ama sabahtan kan verirsin sonuç çıkınca takarlar
gecgelenkullanici mrym32 ben 40. Günümde spiral taktırmıştım kanamam bittiği için doktor gebelik var mı diye bakmıştı önce o yüzden kan vermiştim yani adet değilsen kan vermek zorunlu