Bugün Dr.ismet Gün’e saat 14.20de randevum vardı. Saat tam 15.30a kadar bekledim. Transfere gittiği söylendi. Ben 31 haftalık gebeyim. Ve randevumuz için 45 50 km yol geliyorum. Eğer transferi varsa o saate randevu vermemesi gerekiyor. Her muayenemde aynı umursamazlığı yaşıyordum bu da son nokta oldu. Kimse kimsenin kişisel egosunu çekmek zorunda değil. Hasta haklarıyla konuşmaya gittim. Ve bu problemin hep yaşandığını öğrendim. Hasta randevu saati geçmiş olmasına rağmen orda beklerken ben aşağıya iniyorum diyip kafasına göre gitmek hiçbir etik kurala sığmıyor. Hastanemi doktorumu doğumuma bu kadar az süre kalmışken değiştiriyorum. Ve kesinlikle kimseye önermiyorum.