Ben 14 haftaya kadar aldım ve hala bitmedi doktora da bitmedi diyince ziyan olmasın zararı yok folik asit bitince yazdığım vitamin demir ilacını al dedi hergün bir tane alıyorum bitmesine 26 gün var ben gerekmiyorsa içmeye devam etmeyi düşünmüyorum doktorumu yarın arayacağım aklımı kurcaladı baya