sare1666 Merhaba 32 haftalık hamileyim idrar tahlilinde enfeksiyon görüldü antibiyotik alıyorum .bulantı kusma ishal ve sancılar geçmiyor bir türlü. Yaşayan varmı
minikmucit sare1666 dut kürü ya da udi hindi yağı enfeksiyona iyi gelir. Ama hamileler kullanabilir mi bilmiyorum. Kimyasal ilaç kullanmaktan iyidir.
eses0606 sare1666 idrar yolu enfeksiyonum 15 senedir vardı nioli yağı önermişti bir kadın doğumcu ondan beri rahatım hiç yanmam sancım olmuyor sizede öneririm bir kaç kere munorol diye tek kullanımlık antibiyotik kullandım hamilelik sürecinde hiç etki etmemişti
bsrelif O ilaçların çok kötü olduğunu bildiğim için ben hiç kullanmadım onun yerine bol bol su içtim hep kendiliğinden geçti