Kızlar benim 8 yaşında bir kızım var sonra doğumdan çok korktuğum için hep erteledim 8 ay önce bir sürpriz gebeliğim oldu 3 aylık düşükle sonuçlandı şimdi 2 aydır deniyoruz olmadı ama hep içimde sanki bir daha anne olamayacakmışım gibi bir his var kendimi kötü hissediyorum sanki hiç pozitif görmeyecekmişim gibi bir hüzün var gelin biraz dertleşelim