seher23_ Selam kizlar bu rapor 32inci haftada veriliyor ya hani. 32 inci haftada primim tam dolmuyor 33 34 haftalık Ken doluyo . Bu raporu ozmn götürsek de oluyormu
ylnydgd seher23_ çalışabilir almanız gerekiyor 32 de ardından onu çalışamaz olarak değiştirebilirsiniz. Raporun kanunen alınması gerekiyor
Fuunndaaa seher23_ raporun her türlü alınması gerekiyor zorunlu daha sonra zamanından erken bırakırsanız bu seferde çalışamaz bidaha almanız lazım
seher23_ Blossommm illa o raporu Alicam sonrada cakisamaz6raporumu almam gerekiyor. Hiç bı işlem Yapmadan 35 yada 36 haftaya kadar rapor götürsem muhasebeye versem olmuyor mu
Blossommm seher23_ Önce çalışabilir raporunuzu alın,37.haftaya kadar zaten en fazla.Onu muhasebeye verirken danışın ama sorasında çalışamaz raporu da almanız lazım evet.