anneelik ben de geçen hafta çok ateşlendim, parol aldım 4-5 saate etkisi geçince tekrar çıkıyordu ateş. Acile gittim onlar da parol serum yaptılar. Ateş tekrar çıkınca tekrar gittim acile, kana baktılar biraz enfeksiyon çıkınca kulak burun boğaza gittim antibiyotik verdi. Onunla beraber ateş düştü. Öksürük kaldı ama hala geçmedi