Merveyazici Kızlar çok korkuyorum. Doğumdan da bundan da psikolojim bozuldu canım da çok mu tatlı anlamadım ki çok mu acıyorrr :(
Deletedmom277 Merveyazici Değişik oluyorsun ama saniyelik 5 saniye anca sürüyor kendini rahat bırak bir şey olmaz
SevgibiR Merveyazici ben bugün ilk defa açıklik var mı diye bakti Dr iki parmakla bı cm fln açıklik çıktı o çatı muyanesi mi bilmiyorum tam ama hiç acimadi
Bebebebe Merveyazici nöbetçi doktor yaptığında ölüyorum sandım. okadar kötü ve sert davrandıki. Kemdi doktorumda hiçbirşey hissetmedim bir dakika bile sürse acimazdı. Çok kibar ve yavaş davrandı. Bide bana hafif ıkın dedi. Hiçbişey anlamdım
Mrvaydn18 Merveyazici kız dün oldum ben hiçbir şey yok çatı muayenesinde saniyesinde çatala çıktım ve indim 😊 hiç korkma.
SevgibiR Merveyazici he yok kız korkma hiç acimadi hatta 10 saniye bişi ustume örtü verdi Dr bakmadi bile hiç zorlamadi da
Bebebebe Merveyazici canımı çok acıttı yani. Bağırmamla eşim koridordan koşarak geldi bişey oldu sanıp. Ama kendi doktorum iki kere yaptı sıfır acı. Yavaş davrandı korkutmadan.
Bebebebe Merveyazici bide bana hafif ıkınırmısın dedi. Bende o an ıkındım gerçekten hiç acımıyo. Kendini bol bırakmaya özen göster bide hafif ıkınır gbi yap. Zaten beş saniye bişey.