nisabayraktar0 Kızlar bugün ilk ultrasona girdim doktor 5ile 5 buçuk haftalıksın dedi muhtemelen geç döllenme olmuş 5mm kese göründü bebek görünmedi 10 gün sonra yeniden gel dedi çok endişeliyim ama korkuyorum aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda 🥹
1789900987 nisabayraktar0 korkma canım gayet normal bende 6+4 dü galiba yolu sacı hörmğltğm kesen 5 +4 görünmüştü olabilir içini ferah tut inşallah sağ salim kucağına alırsın