azlp Spinal anestezi aldım 3 kez, yatağı kaldırıp uyumak kesinlikle baş ağrısını kesiyor. İlkinde bilemedim, düz yattım sanırım, felaket baş ağrısı çektim ama doğumlarımda yatağım hafif dik konumdaydı, oturup kalkarken de kolaylık oldu ve baş ağrısı olmadı.
Depend külotlar ilk günler için çok iyi oldu.
Anestezi etkisini atmak için ilk 2 saat yeme içme yasağı sonrası amerikano, Türk kahvesi gibi sert kahveler ve bolca su çok işe yarıyor. Gaz devam ederse sakız çiğnemek de aynı şekilde.
Ayağa kalkarken önünüze bakmayın, karşıya bakın ki başınız dönmesin.
Kalkarken bacakları kendinize çekerek aşağı indirin daha kolay oluyor.
Kayısı hoşafı falan bağırsaklar için iyi oluyor.
Benim bağırsaklarım da sorunluydu, gaz çıkarmak ve tuvalete çıkmak zor oldu, magnezi kalsine diye sulandırarak kullanılan bir ilaç verdiler çok iyi geldi.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kolaylıkla geçsin doğumunuz 🙏🏻