htan çok normal inanın bende öyleydim çamaşır katlarken bile uyuyakalıyordum ya da halim kalmıyordu 10-15 dakika iş yapıyorsam 1 saat uzanıyordum. Kontrole gittiğimde doktorum yüzün beyazlamış günlük işleri yaparken çok yoruluyor musun dedi direk yaşadıklarımı anlatınca tahlil bile yapmadan demirin düşmüş belli renginden hemen demir başlayalım dedi. Kullanmaya başladım 3 gün sonra hemen kendime geldim hatta eskisinden daha hareketli bir hale geldim. Şu an 30.haftadayız 3 aydır falan kullanıyorum ve enerji olarak hala çok iyiyim aklınızda bulunsun bir doktorunuza söyleyin isterseniz 🌸🥰