Üçüncü sezaryen olanlar deneyimlerini paylaşabilir misiniz? Çok korkuyorum 😭
gulsehr korkma canım. Görümcem oldu çok şükür çabuk da toparlandı.
kurkmantosuzmadonna inşaallah canım inşallah darısı bana Mayıs ayında artık
gulsehr sağlıkla al kucağına inşallah
kurkmantosuzmadonna inşallah canım amin cümlemize