Kızlar 32+2 yiz son 2-3 haftada 4 kilo birden almışım doktor çok dedi karbonhidratı azalt dedi acıkınca felan geç saatlerde tost vs gibi şeyler yeme dedi, fakat bende şöyle bir durum var şeker testimde şekerim aşırı düşük çıkıyor 50-60 arasında , ebe hatta dediki bu değerler bayılmaya sebep olur vs ama senin vücudun tolere ediyor bunu ,bol bol ara öğün yap diyor , özeldeki doktorum da sık sık ye dedi, bugün devletteki doktor bu kilo alışını görünce kuru yemiş vs ye diyor ama inanın kuru yemiş vs yiyorum ama doymuyorum elim ayağım titriyor sıcak basıyor birden bayılacak gibi oluyorum karnımı sağlamca doyurunca gözlerim açılıyor resmen , tansiyonum da düşük . Şuana kadar +11 kilo ile devam ediyorum . Kimler ne kadar aldı bu süreçte?