Krvn53 Havvaadem benm geldi doktra gttim igne yapti progestan verdi cok sukur gecti gtti sizde doktra gdin bence
ElifLeyla Havvaadem yerleşme kanaması da olabilir canım ama sen yine de doktoruna görün bende de 7 haftalıkken oldu düşük tehlikesi denilmişti progestan verdiler hala da kullanıyorum
Aysesare Havvaadem 3 gündür lekelenme var doktora gitmediniz mi ? Haftanız erken lekelenme düşük belirtisi de olabilir yerleşme kanaması diye tabir edilen durum da olabilir.. doktora gitmeniz gerek
Havvaadem Şehirdışındayım kendi doktorumu aradım progestan kullanmamı ve dinlenmemi söyledi ama yinede korkuyor insan
Aysesare Havvaadem progestana devam edin inŞAllah bişey olmaz, o haftalar da bana da oldu kullandım sıkıntı olmadı