betil_03 gurbetgelinii bende 6+1 aynıymışiz ay ne güzel bende Dr gittim keseyi gördüm dün 2 hafta sonra tekrar gel dedi folik asit zaten devlet karşılamıyor bence siz kendiniz alın beklemeyin nolur nolmaz
gurbetgelinii betil_03 hayırlı olsun canım sanada inşallah sağlıcakla ilerler gebeliklerimiz. Senin kese kaç mm di doktor birşey dedimi. Bende 19 una randevu aldım inşallah tekrar o zaman gidicem. Sen hangi folik asite başladın
betil_03 gurbetgelinii tşk ederim vifolic kullanıyorum banada Dr 23 ünde gel dedi o güne randevu aldım bakalım ins kalp atışını da duyariz
buketdeniz19 mum_of_2 9. Haftaya kadar bekle canım bebiş bazen saklanabiliyor o yüzden doktorla bile göremiyor
minikmucizem26 gurbetgelinii ben folik asit olarak elenatal 1 kullniyrm doktor onu verdi içeriği güzel temiz