Gzmerdm sağolasın🙏Küvözdeki süreç çok zor ama rabbim sabrını veriyor orda bi süre kalır diye üzme kendini önemli olan sağlıkla çıkması ordan sen yine şanslısın benim hiç anlaşılmadı iğne vurulmadı son saniye gelişti herşey o yüzden uzadı yolculuğumuz inşallah sağlıkla doğsun miniğin çabuk toparlar inşallah çok kalmaz rabbim kolaylık versin