ayseytm Kızlar evin içinde dolandıkça kahverengi akıntım geliyo ya geçen hafta kanamam olmuştu sonra progestan kullandım bitmişti halada kullanıyorum şimdi kahve leke başladı 6 haftalık hamileyim normal mi anlamıyorum
sukranserinkaya ayseytm bence takip edin mutlaka aynı sorunu bende yaşıyorum şu an acile gittim eğer aktif kana dönmediği sürece sıkıntı yok dedi doktor
ayseytm sukranserinkaya geçen hafta kanamam bi anda kesildi ya içinde kalan kanlar geliyor yazıyor internette progestan kullanıyorum oda yapar diyolar yerleşmede olabilir diyolar
sukranserinkaya ayseytm evet evet aynısını bana da diyorlar eski kan lekesi veya progestandan dolayı diyorlar
ayseytm hilalaselll4 geçen hafta gitiğimde kese ve içindeki sıvısını görmüştü doktor bu hafta tekrar gidicem cuma günü bebek ve kalp atışı oluştumu diye geçen hafta erkendi daha 5 haftalıktı bu hafta daha bugun 6 haftalık oldum yani
melosss27 Kırmızı ve acık renkliyse korkmalıyız dedi doktor eger koyuysa ve katılsa korkman gerekmez demişti benimkide olmuştu o haftalarda gene takıp et fazla olursa gözük bence hemen
ayseytm hilalaselll4 benimde olmadı iki kere hamilelik geçirdim ikiside erkekti onlarda hiç olmamıştı bu gebeliğiöde böyle geçiyo
hilalaselll4 ayseytm benim de bebeğim kız lekelenme bile dahi olmamıştı kayınvalidem korkmamı istedi normalmiş onda da öyle oluyormus