busu1 ilk oğlumda 16. Haftada pıt pıt hissediyordum ama belli belirsiz genelde yatınca oluyordu biraz kelebek uçması biraz balon patlamasına benziyor kayıyor galiba içerde diyordum 😂🥰 zaten bi zaman sonra evet bebek diyorsunuz Netleşmesi 18 haftayı bulmuştu sonraki haftalar tekmeler gelmeye basladı.
Şimdiki kız 17+2 yine aynı kayıyor içerde sanki ama bu sefer daha net anlıyorum bişeyler kanat çırpıyor sonra duruyor. Birde sanki rahmimr dokunuyor gibi hissediyorum 😂 Bakalım ne zaman netleşicek