Cerenyrt Herkese merhabalar, 10 hafta 5 günlüğüz :) Normalde haftaya ikili taramalar için gidecektim ama bugün bir rahatsızlığım için kontrole gittim, doktorumuz bebeği inceleyeme başladığında ensesinin kalınlığından rahatsız olduğunu söyledi, 5 dk boyunca inceleyip daha sonra konuştuk. 2,7 mm miş buda kritik bir ölçü olduğunu ve amniyosentez sıvı alımı veya 2 bin ₺ karşılığı kan testi varmış hangisini istersem yaptırıp sorunlu olup olmadığına bakabileceğimizi söyledi :( Haftaya tarama haftasına düzelmezmi dediğimde testlerde kritik çıkar büyük ihtimalle dedi... bende yarına başka bir hastaneden randevu aldım başka bir doktora daha danışacağım... böyle bir durumla karşılaşan varsa önerilerinizi bekliyorum 👋🏻👋🏻👋🏻
dide86 Cerenyrt kuzum bozma moralini am amniyosentez tehlikeli kan testi %100 güvenli başka dr da gidebilirsin bence karar senin ama böle olup sağlıklı doğan binlerce bebekte var
Nursemomm Cerenyrt çok erken yapmış ölçümü 13 haftanızda bi daha ense k alınsın farkı göreveksiniz malesef bazı dr lar hemen ileri tetkik öneriyolar amniyosentez ve kordosentez kesnlikle önermem ama istersen nifty yaptırabilirşin
ozgurhayalim Kan testini durumun varsa yaptır canım ben sıvı aldırmaktan yana değilim açıkçası. Ha eğer ki down sendromlu olsa bile aldırmayacaksan hiçbirini yaptırma bence.