esimaa İkizlerin cinsiyetini öğrendik doktor birine erkek dedi o kesin dedi diğerine yüzde seksen kız dedi çok şükür ama sonradan cinsiyeti yanlış görünüp değişen oldu mu 12+5 teyüm bu arada
Keziban esimaa ya fikrim yok ama ben kızlarımı 12. haftada öğrenmiştim değişmemişti lakin şimdiki doktorların çoğu yanılıyor 20. haftada daha net olur
haticeismail esimaa bana 12. Haftada %90erkek dedi 15+2de %90 kız dedi değişebiliyor o yüzden bence en iyisi detaylı
rvsss esimaa benim tek gebelik 13 haftda %60 erkek yapısıda erkeğe benziyor demisti 16da cinsiyeti değişti kızmış meğer
esimaa Keziban erkeğe kesin dedi ikincisi konusunda yanılır o da kız olursa iki erkek şoku olur bana 😂
hllvrl Olabilir 12. haftada %80 demesi beni çok şaşırttı net cinsiyeti söyleyebilmesi için 15…16 haftalari geçmen lazım
esimaa hllvrl ya doktorumuz tanıdıktı normalde söylemiyorum bu haftalarda ama sizinki çok belli dedi umarım yanılmıyordur ama her şeyden önce sağlıklı olsunlar tabi
esimaa haticeismail yaaa hayırlısı olsun tabii ama umarım değişmez 🥹 Fetal de verdik bi ama ikizlerde cinsiyet tam belli olmuyormuş fetalde
aysegulykslll fkurtba bize de 12 de erkek dedi 13. De netleştirdi cinsiyetini bizim ultrason görüntümüz de böyle değişeceğini sanmıyorum 😅
fkurtba rvsss teşekkür ederim bence de ama buradaki yazıları okuya okuya insan bi arada kalıyor değişen falan oluyormuş ya😊