İyi akşamlar 23 haftalık hamileyiö . Dün kan tahlili yaptırdım kanım düşükmüş doktor serum takviyesi yapabilirsin dedi . Serum takviyesi alan var mı düzene girigotr mu .
Tiroitte yüksek çıktı nedense 1. Trimesterda iyiydi halbuki . Dahiliyeye gitmem lazım ilaç başlatacaklar galiba