Zehrailly Bumah 4 ayını doldurduktan sonra arkasında emzirme yastığını koyarak oturtmaya başlamıştım her gün azar azar oturtuyordum.
3kedili2bebekli Bumah oturtma destekli 6. Ayda başladım omurga gelişimi için doktorum bu şekilde önerdi
papatyakokulugece Bumah beşinci ayın sonunda oturttum mama alan çocuk dört buçuk bes aylıkken başlanır tadima ben altı ayı bekledim
Bumah Zehrailly aa o kadar olması gerekiyor mu ya bilmiyodum peki tadımlara ne zaman başladın tadımdan kastım minik minik
Zehrailly Bumah 5.5-6 ay arasında başladım ilk yoğurt denettirmiştim sonra havuç felan derken önce sebzeler sonra meyveler verdim her şeyi 3 gün kuralı uyguladım.
deletedmom43191 papatyakokulugece cocuklarima bisey olmadi gayet sagliklilar 😉 gerisinin önemi yok ultrasondan sonra doktorumuza sordum ultrason çeken doktora sordum kucağında 3 5 dakikanın sıkıntısı olmaz dediler ve yaptim doktorlar senelerdir okumuş insanlar oldugu icin güveniyorum
papatyakokulugece deletedmom43191 ha kucakta bes dk bişey olmaz oturttum deyince ben direkt koltuga falan oturttun sandım 🤣
Bumah deletedmom43191 sormak istediğim tam buydu 3 aylık olduk 4 5 dakika günde otursa noşur kucakta çok kalkmak istiyo sürekli kucakta pert oldu kollarım
Bumah Havin49_ 32. Haftada demişsin alırlar doguma diye kaç haftalıksın şuanda hastanede mi kalıyorsun
3kedili2bebekli Bumah çok küçük o aylarda hani şöyle yarı yatar pozisyonda oturtmak belki olabilir omurgalari tam hazır değil çünkü erken oturtmanin da inanın bir faydası yok 6 aylık başladım bebeklerim 7 ayı geçerken desteksiz oturuyordu
Havin49_ Bumah 30+2 yim canım evet hastanedeyim şu gelişim devam ettiği için asla taburculuj yok doğuma kadar burdasın dedi
Deleted33000 Bumah 5.aydan beri azar azar oturtuyorum destekli şimdi 6aylik mama sandalyesinde oturuyor başka yerde oturacağı zaman destek koyuyorum etrafina
Bumah 3kedili2bebekli ya sürekli oturur pozisyonda olmak istiyo 1 bucuk aylıktı başladı 3 ay oldu şimdi günde 2 3 dk oturtsam mı acaba düşündüm