sedefnur17 şehir hastanesinin yenidoğan ünitesi diğer hastanelere göre daha kapsamlı araştırırken öğrenmiştim. Ama yanına refakatçi sadece tek kişi oda anne abla yani kadın olmalıymış eş kabul edilmiyormuş. Fakülte de arkadaşım doğum yaptı şartları pek hoş değildi bir odada 2 hasta duruyorlardı ama doğumu rahat geçmişti özel kadar fiyatı yüksek değil geldikten sonra bilgi alabilirsiniz. Bizde tayin bekliyoruz sonuca göre bakacağız.