Kizlarbu s kaç defadır bebeğimin emzirdikten sonra omzuma koyup gazını cikartcam diyorum omzumda aldığım zman yatagin ustune koyuyorum kizlar gözleri çok garip oluyo çok çok hızlı oynuyor 4 defadır yaşıyorum bunu çok korkuyorum çok kötüyüm büyük oglumdada 1 defa falan olmustu. Ama bunda çok defa oldu başınıza geldimi lütfen lütfen yazın