fkurtba Hanımlar dün cinsiyet için doktorum erkek dedi yine de 16-18 haftalarda bakarız ben erkek diyorum dedi burada bazı yazılara denk geldim doktor da kesin demeyince merak ettim 😊🧿
senemtolga fkurtba pipi çokta buyuk durmuyor ya benim oğlum olacak şükür ilk kiz sandi ama boyle buyuk durmuyordu. Biraz daha bekleyin bence bana pipi gibi gelmedi. Hayirlisi olsun inşallah sağlıkla
ygmrzmra13 Bana da o haftalarda erkek dedı hatta bak pipisi dedi sonra kız dedi detaylıya da gıdince kız olduğunu ögrendım yanı bıraz hafta gecsın öyle emin olun
ingilizceci Emin olamadım ya kalından inceye gibi olunca pipi oluyo ama bu görüntüde hepsi aynı kalınlıkta
fkurtba @ingilizceci @senemtolga hepsi aynı kalınlıkta değil aslında açıdan dolayı olabilir birkaç tane ekledim videodan bulup 😊
fkurtba senemtolga ahahahah tamam o zaman ben de artık saldım oglumu ya çocuk göstereceği her şekilde gösterdi😂😂
fkurtba [silindi] ben hiç anlamam ama kendimden dolayı da biraz bakındım sizinki bana kordon değilmiş gibi geldi ama doktor yine daha iyi bilir birdaki muayenede kesinleştirir bence