beyzacck Kızlar 17+1 oldum iki gündür karnımın alt kısmı rahmim gibi hissediyorum bir sancılanıyor ki anca uyuyunca hissetmiyorum. Kuyruk sokumum belim ağrıyor arada. Kanamam akıntım vs yok çok şükür normal mi sizce