_kbra__kbra_ Kızlar doğum sonrası korse kullanılıyor mu acaba hemen taksak sorun olur muuu Yakın çevremde biri hemen kendimizi bağlamasak yada korse takmasak o göbek olduğu gibi kalır dedi kafam karıştı
Cinarsaitinannesi _kbra__kbra_ sanırım ilk on gün takılmıyordu karnı sıktığı için kanamayı çok arttırıyor ilk günler bir eşarp yada şalla çok sıkı olmayacak şekilde sarılabilir ben hiç sarmadım iki sezaryen oldum yine de karnım hiç kalmadı dümdüzdüm
anneoluyorummm103 _kbra__kbra_ ben 2.haftada takayım dedim dikişlerimi ağrıttım doğum yapalı 22gün oldu hala cesaret edemiyorum
Bdks98_ _kbra__kbra_ selamlar doğum sonrası korse öneriyorlar ben 37 haftalık hamileyim 33.haftadan beri gebelik korsesi kullanıyorum belime iyi geliyor bebeği taşıyamıyorum gibi hissediyorum o olmadan