lux38 Kızlar Dr 1800 gram dedi erkek bebek sizce nasıl bana az gibi geldi ama bı 3-3.5 doğar mı doğuma kadar tahmini kaç kilo alıyorlar birde ben şimdiden +20 aldım o yüzden demekki hep kendime mi yemişim yada normal mi help mii
Cinarsaitinannesi lux38 30+6 da 1674 gramdı seninkinin kilosu da bence iyi maşallah 33+3 de 2400 gram oldu bizim ki hızlı almaya başlıyorlar artık
lux38 kartanesi___ ay normal o zaman keşke doktoruma sorsaydım O da bir şey demedi teşekkür ederim canım
lux38 Cinarsaitinannesi oy masalalh her türlü 3 ü rahat geçer o zman senin daha 1 aydan fazlan var 🥰 nasıl besleniyorsn ♥️
Nurozi lux38 gayet iyi bence maşallah. Benim de erkek benim damarda çentik olduğu için beslenme tam olmuyormuş 31 de 1340 grdı 33 de 1980 di
Cinarsaitinannesi lux38 yok canım şimdi 35+4 oldum 3 hafta falan kaldı sezaryen olacağım. Aslına bakarsan çok dikkat etmedim tek düzenli yediğim şey günlük 2 haşlanmış yumurta bir de mandalina çok yiyordum onun harici özellikle dikkat etmedim kaşar muz falan düzenli tüketmiyorum arada bir yerim
lux38 Cinarsaitinannesi evet bı annemiz de yumurta yetmediğim hafta gerilemisti demişti baya faydalı demekki
Cinarsaitinannesi lux38 evet bende çok şaşırmıştım 33 de ki kilosuna beklemiyordum o kadar almasını maşallah seninkinin kilosu da güzel 3-3.5 olur mutlaka herhangi bir aksilik olmazsa inşallah