Esay01 Evet kızlar başlıkta söylediğim gibi bu hastaneye takipli olan veye orda yakın zamanda dogum yapan var mı
sarilale123 Esay01 ablamın eltisi sancıyla buraya gitmişti ama davranışlarından memnun kalmadığı için imza atıp çıktı Zeynep Kamil de doğum yaptı sonra
Havin49_ Bumah iyi diyelim iyi olsun Cnm balla bugün doktor kanın her geçen gün daha da düşüyor dedi doğuma kadar sıfırlanacak dedi kan ve demir serumu bağlamaya başladı 1 hafta verelim dedi büyük ihtimal 32 de doğuma alıcak