winnie_the_pooh Kızlar doktor doğumlarda 40+3 e kadar bekliyorum dedi. Sizce mantıklı mı? 41 de doğum yapan çok kişi var . Risk almak istemiyor artık doktorlar galiba . Sanki mesleki açıdan da kötü bir imaj yaratmamak için hemen sezeryana alalım modundalar