Busran bazıları ikili testte bakılan hormon değerlerine göre cinsiyet tahmini yapıyor ama tutmuyor zaten öyle bir sey olsa doktorlar cinsiyet göreceğim diye o kadar uğraşmaz direkt hormon değerine bakar söyler 😁 birkaç hafta sonra net öğrenirsiniz. Ben ikili test için gittiğimde ultrasonda bakarken tahmin etmişti ama doktorumun ultrason cihazı çok iyi ve 4 boyutlu. 3 hafta sonra ikili test sonucunu almaya gittiğimde ultrasonda net gördü erkek dedi. Ama ikili test ile alakası yok 😊