Annişler merhaba ❣
- ayına giren bebeğim var Anne sütü ve Mama alıyor..
Artık ek gıdaya başladık ve öğünler yavaş yavaş coğaldı.Bu yüzden mama yada anne sütünü bırakmalımıyım bilemiyorum nasıl yol izlemeliyim ??
Gece mama vermiyorum anne sütü..
Gündüzleri mama ve anne sütü..
Bu sekilde öğünlerini ayarlamayı nasıl yapacam bilemiyorum..
Bu durumda siz nasıl beslenme yapıyorsunuz ??
İlk çocuğumda sadece anne sütü vermiştim o yüzden size sormak istedim.