Kızlar vajinal doğum istiyorum. 30. Haftamdayım artık yavaş yavaş ağırlaştığımı hissediyorum ağrılarımda çoğaldı sizce yürüyüşü nasıl yapmalıyım? Yorulduğumda bırakıyorum hemen bişey olur düşüncesiyle. Ama çok yürümekte faydalı insanlar günlük 10bin adım atıyormus son haftalarında. Yorulsamda devam mı etmeliyim acaba?