happymomis Aaaaasyaaa diğerleri de sezaryen olduğu için tarihi içinde doktor 37 haftalıkken gel gün verelim dedi bakalım
meltemerennn Aaaaasyaaa 32+4 en son 1800 gramdı en son doktor doğum 20 Şubat dedi ama Sezeryan mı normal mı bilmiyorum karar vermedi
Aaaaasyaaa meltemerennn ne güzel en azından bi tarih vermiş bende o da yok uygulamaya göre 9 şubatta kırk hafta oluyorum
dilantasdemirr Son adet 12 Haziran 37.haftada 26 şubatta kavuşacağız inşallah minik bey gününü beklerse 💙( erken doğum riskim var)
breeze06 33 haftada 1900 kg olarak ölçtü doktorum ondan önce aynı hastane farklı doktora çıkmıştım 32de de 1900 koydu baya canım sıkıldı. Şimdi de 36da çağırdı çok geç
Mapiamapia Aaaaasyaaa benimde 6 mayis son adet tarihim🥰 bende 34+4te gttigimde 2400 dü. 36 olunca gidicem sali günü bakalim hayırlısı sizinle aynıyız ne guzle
Aaaaasyaaa Mapiamapia doğumu nasıl düşünüyorsunuz acaba 35.haftada 2760 gram geldi benim bebiş korkuyorum doğumdan ama doktorum normale zorluyor diyebilirim
Bademlilokum Aaaaasyaaa 15 Mayıs son adet tarihim en son 32 haftada gittim 2300 dedi bakalım 19 randevum var gün vermez ikinci sezeryan olucam. Bir kere sordum bir sorun olmazsa 39 alırım demişti