Kızlar gecen hafta seker yuklemesi yaptırdım o gun bayildm gozlerm karardi falan neyse o gundrm beri her disari ciktigimda bayilma halim oluyo.bugun kontrole gittm gebelik sekerm yok iyi dedi bayilmayada o gun yuklendk vucuda normal falsn dedi.neyse saglik ocagina gectm tetanoz asimi olym diye yeni yemistm ben yine bayildm anlamadm bisey korkuyorm bi yandan.saglik ocagi doktoru bebek buyukse cok baski yapar dolasimi etkiler ondan olabili r dedi ama ben saha 27 haftalık hamileym daha 2 ay var napicam sebebi bumudur yoksa baska doktora gitmelimiyim?