Busranur_mnts iremykn lh hormonu pcosta yüksek olduşu için testle yumurtlama takip etmek zor canım doktor bana demişti boşuna kullanma diye bende amh fsh lh hep yüksekti klomen kullandım ultrasonda takip yapıldı
Denizz44 iremykn Nefret ediyorum artık bu pcostan her ay yumurtlama oldu mu olmadı mı stresi yordu artık saldım ovülasyon testi kullanmıyorum gelişi güzel davranıyorum
Kelebekkkk34 iremykn benimde pcostan dolayı hep pik gibi çıkıyodu canım psikolojim bozuluyodu bıraktım bende yapmasan daha sağlıklı bence
Denizz44 iremykn hayır bu ay hiç akıntım felan olmadı saldım yani artık İnositol kullanıyorum sadece takviye alıyorum
Busranur_mnts iremykn klomenle gebe kaldım canım ilki düşük oldu 2.de adet oldum 3.de sağlıklı ilerledi 34 haftayım şimdi
Kelebekkkk34 iremykn yok canım tedavi görüyorum. Klomen femara kullandım yumurtam büyümedi gonalf iğne kullandım hepsi birden büyüdü bakalım regli bekliyorum olunca aşılama isticem doktordan
Kelebekkkk34 iremykn aynı şekilde iğneyle yumurtam büyütülcek istenilen boyuta gelince aşılama yapılcak.