Kızlar merhaba, 15 gün önce çam sakura şehir hastanesinden perinatolojiye randevu almıştım. Randevu alırken yanında hiçbir açıklama yazmıyordu yani özellikle dikkat ettim. Dün onay için mesaj geldi. Onay için sayfaya girdiğimde bu odada detaylı ultrason yapılmamaktadır notu yazıyordu. Daha önce böyle bir şey yazmadığına eminim bi öncekini yazıyo diye almamıştım çünkü. Şimdi yarın gitsem bu randevuya detaylı ultrason yapılır mı? Gittiniz mi hiç bu şekilde? Sabahtan beri sormak için bölümü arıyorum kimse açmıyor 15 gündür de bu randevuyu bekliyorum beni bi aydınlatır mısınız rica etsem 🥲