Hafif enfeksiyon vardı idrarımda birkaç gün fitil kullandım ama bir haftadır kullanmadım. 3 gündür sol kasıgıma dogru karnımda bir agrı var. Beraberinde su gibi akıntı oluyor ama aşırı degil yine de çamaşırımı ıslatmış ara ara oluyor. Yaşayan var mı sizce neden kızlar yarın doktora gidicem ama amniyon sıvısı olabilir mi sizce? Yoksa normal akıntı mı?