Sedamgoktug Merhaba numune Hastanesi’nde sezeryan için kimi önerirsiniz memnun kaldığınız doktor varmı kaç gün kalınıyor bilgisi olan varmı yada yeni doğum yapmış birisi
Sedamgoktug meryemkoc_ sizin akrabaniz kimde yaptı doğumu yorumlarda gördüm yazmışsınız numunede seseryan yaptı memnun kaldı diye
meryemkoc_ Sedamgoktug görümcem acil sezaryandi o gece kim nöbetçi ise ona oldu. Birde tek doğum olunca rahat geçti hafta sonuna denk geldi birde ama numuden genel olarak memnun kaldı. Ayşegül du galba adi