twobabymomm cheerfulmomy yeni nesil bebekler nasıl ben anlamadım kızım.ne biberon ne emzik tuttu biberonu en son lansinohu tuttu emzikte hiç tutmadı şimdi 17 aylık . Maddi durumunuz varsa avent alın ama diğerleri de iş görüyor tutan bebiş için
Dinolisoo cheerfulmomy hiçbir emziği tutmayanlar aventi tutuyormuş. O yüzden farklı markalar almaktansa ilk avent aldım. Bir sürü marka denemekte masraf sonuçta. Kasım indiriminden daha uyguna almıştım ben tabi biberonlarla birlikte.
Yazmelegi_ cheerfulmomy ben kızımda öyle marka almadım aldığım emzik Hanymish diye bir emzikli tutmuştu oğlumda da onu aldim
Ceku256 cheerfulmomy valla avent tutuyor dediler avent aldım turmuyor Chicco aldım sonrasında onu da tutmuyor. Tutmayınca tutmuyor😅
Mutlu_Bir_Anne3 cheerfulmomy İlk bebeğimde Philips avent kullandık. 2.aydan sonra uyuyacağı zaman veriyordum, 2 yaşında bıraktı. Şimdi ikinciye gebeyim. Ona da Philips avent aldık.
anneoluyorummm103 cheerfulmomy philips avent aldım ben ama emzirmeyi düzene sokamadığım için vermiyorum umarım verdiğim zamanda da tutar
twobabymomm Zeynepefem çok kez 2 günlükken 1 aylıkken her ay sonra baktım tutmuyor ben de pes ettim 🫠
Zeynepefem twobabymomm hadi ya genelde ilk bikaç gün içinde verilirse tuttuğu soyleniyor ama sizinkinde işe yaramamiş demekki, insallah benim kız tutar hemen hastanede vermeyi duşunuyorum ❤️
Hurricane cheerfulmomy ben Chicco kullandım çok çok memnunum yani Philips den bile güzeldi bence Philips çok çabuk sararma yaptı rengi soldu hemen chicco daha güzeldi