elifff243_ benimde kürtajımda sizin dediğiniz gibiydi çok çok az geliyordu hatta 2-3 güne düştü o da leke olarak geliyordu.2. ye hamile.kaldığımda doktor yapışıklık olsa hamile kalamazdın dedi içimi rahatlattı. 2. gebeliğimide kalo atışından dolayı kürtaj oldum ondan sonra yine azalarak geldi adetim… 3. ye hamileyim doktora gittiğimde sordum doktor kese şekli düzgün yerleşimi iyi yapışıklık yok dedi. sonra ben kanın az gelmesini belki.kan değerlerimle alakalı olabilir mi.dyie dahiliye ye gittim dokroe bana değerlerin çok düşük böyleyken nasıl çok gelsin falan dedi azarladı, suyu az mı içiyorsun dedi kan tahlillerimi görünce bende evet dedim. bol bol su iç dedi. çünkü çoğu değerim yerlerde çıkmıştı. sizde kan değerlerinize baktırın belki.kürtajla ilgili değildir, kansızlıklada.ilgili olsbilir